Blog
ESG / CSR
PR / komunikacja
ESG w centrach handlowych
Dziś ważne wydarzenie – premiera raportu PRCH na temat ESG w centach handlowych. Temat istotny dla mnie podwójnie. Po pierwsze, jako przedstawiciela świata retail. Po drugie, jako aktualnej studentki Akademii Leona Koźmińskiego na bliskim mi kierunku CSR/ESG....
Jak zmienia się konsument?
Jak zmieniła się świadomość konsumentów na przestrzeni ostatniej dekady z punktu widzenia PR-owca? Magazyn Clue poprosił mnie o komentarz w tej kwestii. Bardzo dziękuję za zaproszenie i zachęcam do lektury mojego krótkiego podsumowania. Co się zmieniło? Po...
Oczekiwania pracowników
W ostatnim czasie diametralnie zmieniły się oczekiwania pracowników wobec pracodawców oraz wobec własnego stylu życia. Edelman, globalna agencja specjalizująca się w komunikacji i public relations, wydała kilka dni temu specjalną edycję raportu Trust Barometer, post...
Indeks przejrzystości mody
Już jest – coroczny indeks przejrzystości mody @FashionRevolution. Ocenia on stopień transparentności, czyli deklaracji marek modowych dotyczących ochrony środowiska i praw człowieka (ESG). Uwaga, indeks nie ocenia całości działań, przyjazności dla środowiska,...
Pokolenie Z i jego zwyczaje
Zdzigitalizowani, ale spragnieni kontaktów twarzą w twarz – tak można określić potrzeby i zwyczaje zakupowe generacji Z, czyli urodzonych po 1995 r. Jeśli są klientami Waszych firm, odbiorcami Waszej marki lub pracownikami – zapraszam do lektury. Wszak warto znać...
Nowe narzędzia komunikacji
Z jakich nowinek warto dziś skorzystać, kształtując działania komunikacyjne firmy? Co można podpowiedzieć pracownikom innych działów, by dać im inspirację i trochę technicznego wsparcia? Trafiłam ostatnio na kilka ciekawostek i nowych narzędzi komunikacji, którymi...